ד"ר גרינפלד: "גם חולים קלים בחלקם סובלים מכאבים וקשיי נשימה"

אסתי פלד No Comments on ד"ר גרינפלד: "גם חולים קלים בחלקם סובלים מכאבים וקשיי נשימה"

ד"ר אורלי גרינפלד בריאיון ל"מהדורה המרכזית" סיפרה כרופאת משפחה על הסבל והייסורים של החולים הקלים שאינם מגיעים לבתי החולים, "נצטרך לבדוק את ההשפעה לטווח ארוך"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ד"ר אורלי גרינפילד הרופאה המייעצת של משרד הבריאות, בריאיון הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי רבינא מתייחסת למצב הקשה כעת, "יש ירידה במאומתים, אבל צריך לזכור שזה סוף שבוע, אבל עדיין המספרים גבוהים, זה משמח שזה מתחיל לרדת אבל התחלואה הקשה הולכת ועולה. אני כרופאת משפחה רואה את האנשים סובלים".

ד"ר גרינפלד התייחסה לשאננות בציבור, "אנחנו רואים התחלה של הקלה, אבל אנחנו ממש לא בסוף הקורס. אנחנו צריכים לראות איך אפשר לעבור את זה מהר אבל כמה שפחות נזקים. הציבור צריך להבין שיש מה לעשות".

ד"ר גרינפלד סיפרה על הקשיים בקרב החולים גם הקלים, "המחלה היא מאוד מדבקת, הדבקות מאוד מהירות בטח בין בני משפחה או בעבודה. יחד עם זאת רואים שהזן הזה מפתח מחלה קלה אפי' בלי סימפטומים, אבל הרבה אנשים מרגישים רע, מרגישים כאבים חזקים בגוף, מרגישים קשיי נשימה לאורך מספר שבועות, כאבי שרירים, ולכן נצטרך לבדוק לכמה זמן האומיקרון יכול לפגוע לאורך זמן. החיסון מפחית בצורה דרמטית את הסיכון למחלה קשה".

 

 

 



0 תגובות